tisdag 11 januari 2011

I´m not a robot

Jag gör inte ensam så bra längre. Det blir inget bra när jag sitter själv och äter frukost. Jag hamnar i en stämning som inte känns hälsosam. Jag har massor av saker att ta mig för idag, men jag hamnar ändå framför datorn och sitter och jämför mig själv med andra. Med resultatet att jag känner mig värdelös. Alla andra verkar alltid leva så fantastiska liv. Facebook är en plåga, alla lyckliga leenden och framgångsrika, händelsefyllda liv. Själv sitter jag här och surar.

Men jag vet varför jag gör så här just nu, just idag. Jag har tre jobbsamtal att ringa och det skrämmer mig, som vanligt. Så istället grottar jag in mig.. Ok, ingen mer dator, nu ska jag diska! Se ifall det hjälper att få upp tempot lite.

Kram från Tinnitus som snart ska börja ringa..

1 kommentar: