onsdag 23 september 2009

Ibland gör man rätt ibland gör man fel

Får man vara kär i en vän?

Vi har sagt vi ska vara vänner. Jag har aldrig varit i den här situationen förut. Att försöka vara vän med någon man vill vara så mycket mer än vän med.

Jag vet att detta inte är något nytt i världshistorien. Folk har gått och trånat i årtusenden efter vänner, andras pojk- eller flickvänner eller den där onåbara på andra sidan gatan, i tidningen eller på tv. Men jag har aldrig gjort det. Jag hade svårt att släppa taget om mitt ex, men han gjorde det också väldigt svårt för mig att gå vidare. Jag har aldrig ödslat tid på någon som inte vill ha mig. Men nu gör jag det?! Rädd för närhet?

Synpunkter är välkomna, Tinnitus är vilse och kan inte hitta hem. var nu det är..

Kram!

3 kommentarer:

  1. Men VET du att han inte är intresserad?....Ibland gör man rätt ibland gör man fel....mmm men va modigt om man vågar testa fel! KRAM

    SvaraRadera
  2. Jag vet att han är intresserad, men jag vet också att han inte klarar av att vara det.. Så det kommer inte att bli något bra av det. Han beter sig som en idiot mot mig alldeles för ofta.. Men som sagt, jag testade.. Tack för pepp! Kram!

    SvaraRadera
  3. Bra att du tackar för dig! Du är värld en hel kärlek! Jag med! KRAM!

    SvaraRadera